„Radioshuttle™ naprawdę pomaga nam poprawić wydajność i stworzyć więcej miejsca do przechowywania”.
Ze względu na charakter produktów, LOHILO posiada magazyny, wśród których znajdują się także chłodnie i mroźnie: potrzebuje więc rozwiązań magazynowych, które działają w tych zakresach temperatur.
„Praca z Radioshuttle™ była przyjemnością, a nasza współpraca przebiegała bez zarzutu od początku do końca montażu”.
Erik Isaksson, Kierownik Magazynu w LOHILO
Wraz z rozwojem firmy LOHILO wzrosło zapotrzebowanie na większą i lepiej zoptymalizowaną powierzchnię magazynową. Niedawno firma przeniosła się do nowych obiektów magazynowych i logistycznych, aby zabezpieczyć przyszłą ekspansję. W tym samym czasie zbudowano również mroźnię o powierzchni 2000 m2 , która może pomieścić około 4 milionów kartonów lodów.
Poza optymalizacją powierzchni magazynowej w najlepszy możliwy sposób, trzeba było także znaleźć rozwiązanie magazynowe, które działałoby w zakresach temperatur wymaganych dla mroźni o temperaturze -24 stopni. Dla Magnusa Ulleråsa, który zaoferował rozwiązanie dla LOHILO, już na wczesnym etapie stało się jasne, że opatentowany system Radioshuttle™ jest rozwiązaniem korzystnym dla LOHILO oraz sytuacji magazynowej firmy.
„Instalując Radioshuttle™ zyskują miejsce na dwa razy więcej przestrzeni paletowej, a tym samym na lody, co pozwala zaoszczędzić zarówno energię, jak i zasoby”, zauważa Magnus Ullerås, Key Account Manager w Radioshuttle™.
Erik Isaksson, Kierownik Magazynu w LOHILO
„Każdego dnia znaczna ilość lodów wchodzi i wychodzi z naszego magazynu, a podczas kampanii czas realizacji wynosi nawet mniej niż jeden dzień. Czyli: tak, Radioshuttle naprawdę pomaga nam poprawić wydajność i stworzyć więcej miejsca do przechowywania. Praca z Radioshuttle™ była przyjemnością, a nasza współpraca przebiegała bez zarzutu od początku do końca montażu”.
„Bycie częścią tego mroźnego przedsięwzięcia realizowanego dla LOHILO było przyjemne i ekscytujące. Wkroczyliśmy na wczesnym etapie procesu planowania, co pozwoliło znaleźć rozwiązanie najlepiej dostosowane do funkcjonowania i rozbudowy firmy”, mówi Magnus Ullerås.
LOHILO zajmuje się produkcją lodów od 1979 roku: od sprzedaży lokalnej w małym miasteczku w Szwecji firma rozwinęła się, osiągając pozycję silnej i popularnej marki wśród szwedzkich miłośników lodów. Na tym się jednak nie kończy – w ciągu ostatnich kilku lat firma Lohilo opracowała nowe, zdrowsze alternatywy, które zostały dobrze przyjęte zarówno na arenie międzynarodowej, jak i przez świadomych zdrowia konsumentów. Marka własna LOHILO, która oznacza lody o niskiej zawartości węglowodanów, wysokiej zawartości białek i niskiej zawartości tłuszczu, oferuje na przykład lody proteinowe bez dodatku cukru, które smakują tak samo dobrze jak tradycyjne.